Mobilvi zwiększa zasięg sieci

Mobilvi, pierwsza polska sieć reklamy w mobilnym internecie, poszerza powierzchnię reklamową. Do wydawców sieci dołączyły serwisy Vooch.pl i lajt.we-dwoje.pl. Dzięki temu Mobilvi umożliwia reklamodawcom lepsze dotarcie do mobilnych internautów.

M.vooch.pl jest pierwszą witryną w kategorii zakupów grupowych w sieci Mobilvi. Pozwala trafić z przekazem reklamowym do młodych i dynamicznych osób, szukających ciekawych ofert za pomocą smartfona. Mobilvi rozbudowuje swój zasięg także o serwis lajt.we-dwoje.pl, który zawiera artykuły o modzie, urodzie, zdrowiu, lifestyle’u i kulturze. Skierowany jest głównie do kobiet, uzupełnia więc pakiet tematyczny „Kobieta” w ofercie Mobilvi.

Obecnie firma Mobilvi proponuje reklamodawcom 6 pakietów tematycznych: „Kobieta”, Mężczyzna”, „Biznes”, „Rozrywka”, „Life Style” i „Trendsetterzy”, co daje możliwość dotarcia do sprecyzowanej grupy docelowej.

źródło: Mobilvi

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.