Nokia na pierwszym miejscu w rankingu najsilniejszych marek z branży elektronicznej w Polsce

Firma Nokia zajęła pierwsze miejsce wśród marek z branży elektronicznej i jedenaste miejsce w klasyfikacji ogólnej w rankingu BrandAsset™ Valuator. Badanie przeprowadzone przez firmę Young&Rubicam po raz siedemnasty prezentuje najsilniejsze marki i trendy ich rozwoju. W tegorocznej edycji badania szczególnie docenione zostały marki, które dobrze poradziły sobie w czasie kryzysu gospodarczego.

Badanie BrandAsset™ Valuator opiera się na czterech filarach: wyróżnialność, zapotrzebowanie, szacunek oraz wiedza. W odniesieniu do tych obszarów poszukiwane są odpowiedzi na pytania jak konsumenci identyfikują się z marką, w jakim stopniu ona odpowiada na ich potrzeby, a w jakim spełnia swoje obietnice, w końcu co markę wyróżnia od innych i co jest w niej unikalnego. Biorąc pod uwagę te wskaźniki eksperci z BAV Counsulting mierzą kondycję i wartość marek określając ich aktualny etap rozwoju, potencjał, siłę, cechy aktywne i pasywne. W tegorocznym badaniu BrandAsset™ Valuator przebadano 1294 marki. Za realizację badań w Polsce odpowiedzialna była firma MillwardBrown SMG/KRC.

„Taki wynik ogromnie nas cieszy. To dla nas dowód, że szerokie, zbalansowane portfolio produktów i usług Nokia nie tylko znajduje nabywców, ale i jest przez nich dobrze oceniane” – powiedział Piotr Bubak z Nokia Poland podsumowując wyniki badania BrandAsset™ Valuator.

źródło: Nokia

Reklama

Xiaomi Mi Smart Band 4 testRecenzjaXiaomi Mi Smart Band 4
2004-2020 votel.pl, Design XDK Studio
Kopiowanie treści bez zgody redakcji zabronione!

Uwaga: Ta strona wykorzystuje cookie!
Nasz serwis dla prawidłowej pracy wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki nim treść wyświetlana przez serwis Votel.pl jest dopasowywana do Państwa potrzeb. W przypadku korzystania z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Jeśli akceptujesz politykę cookies na naszej stronie kliknij zamknij okno powiadomienia.